Logosmall
WebwinkelKeur Webwinkel Keurmerk
Veel gestelde vragen FAQ

Beste klant, indien u specifieke vragen heeft over het bedrijf of de werking van deze webshop kan u die wellicht terugvinden in deze rubriek. Heeft u in de reeds behandelde vragen geen passend antwoord gevonden op uw vraag ?  Of heeft u vragen over een product of dienst uit ons aanbod, over een bestelling, of zelfs over een product dat u graag zou worden aangeboden ? Heeft u vragen over wat dan ook, vul dan het bijhorend formulier in met vermelding van uw vraag en wij zullen u zo spoedig als mogelijk een antwoord terugzenden.

1 Deal gemist ?
1.1 Ik heb een deal gemist ! Kan ik deze echt niet meer bekomen ?

Onze partners proberen in de eerste plaats hun producten of hun zaak te promoten, daarom juist bieden zij deze producten of diensten aan met een beperkt aanbod in tijd en aantal. Indien u een voor u belangrijke deal hebt gemist kan u ons via het bijgaand invulformulier de vraag stellen tot het bekomen van de gemiste deal. Zonder echter beloftes van een goede afloop te maken zullen wij uw vraag overmaken, maar wellicht zal voor dit product of deze dienst na het afsluiten van de deal een hogere aankoopprijs dienen te worden betaald. Vraag gerust, wij doen ons best om u van dienst te zijn.

1.2 Komt éénzelfde deal nog terug ?

Sommige producten of diensten zijn heel populair wat hen voor onze partners ook heel interessant maakt als promotie voor hun bedrijf. Daarom is het mogelijk dat een bepaald product na een periode opnieuw als deal wordt aangeboden. Een gemiste deal kan alzo toch nog bekomen worden. Maar om zeker te zijn laat je toch maar die interessante deal niet aan u voorbijgaan !

2 Wat en hoe aankopen ?
2.1 Hoe kan ik producten of diensten aankopen ?

Een product of dienst aankopen is heel eenvoudig. U kiest uw favoriete product uit ons aanbod, u plaatst het product in uw persoonlijke winkelmand en u handelt uw aankoop administratief verder af. Let wel op de beperkte aankoopperiode, dus wees niet te laat!

Om op geen enkel moment het risico te lopen dat u een product of dienst mist, schrijf u in op onze dagelijkse nieuwsbrief. Zo blijft u steeds op de hoogte van wat wij en onze partners u te bieden hebben.

2.2 Kan ik meerdere producten of diensten per bestelling combineren ?
Behalve bij " Gratis producten of diensten " waar slecht 1 stuk per bestelling kan worden aangekocht kan u steeds meerdere producten in één enkele bestelling aankopen.
2.3 Waarop kan ik slechts 1 "gratis deal " per bestelling verkrijgen ?

Gratis deals worden in de eerste plaats als promotie voor onze partners aangeboden. Daar deze producten een kostprijs en verzendkost hebben, ook al worden ze gratis weggegeven, is het normaal dat slechts 1 stuk per bestelling kan worden verkregen, dit om misbruik bij bestellingen van meerdere stuks te voorkomen. U kan een bestelling van éénzelfde product of dienst uiteraard meerdere keren na elkaar plaatsen.

2.4 Mijn aankoop werd voltooid en ik kreeg per e-mail een bevestiging en factuur. Hoe bekom ik mijn product of dienst ?

Bij een aankoop krijgt u automatisch een e-mail toegestuurd met de bevestiging en een factuur van uw aangekochte product(en) of dienst(en). Er zijn 3 mogelijkheden om deze te ontvangen, dit afhankelijk van de aard van het product of dienst die u heeft aangekocht :

ofwel :

- Bij de meeste deals gebeurt de verzending na uw betaling naar u toe automatisch , dit na het vertrijken van de betreffende deal en volgens de in de deal vermelde termijn. U hoeft helemaal niets te doen en de per email naar u verzonden factuur geldt als bewijs van betaling.

ofwel :

- Heeft u een aankoop gedaan waarbij u de code die vermeld staat op de per email naar u verzonden coupon dient te verzilveren op een website ? Dan vult u die code gewoon in op de website van de aanbieder en wordt uw aankoop via deze aanbieder naar u toegezonden. Hierbij gaat het meestal om waardebonnen die kunnen ingewisseld worden voor een product naar keuze.

ofwel :

- Gaat het om een deal voor een restaurantbezoek, hotel, wellness of een ander product of dienst waabij u het bewijs van betaling en aankoop moet inleveren bij de aanbieder, dan print u deze gewoon uit om hem vervolgens in te leveren bij de aanbieder.

 

2.5 Kan ik een aankoop annuleren ?

De wet ter bescherming van de consument voorziet een periode van 14 dagen na ontvangst van de tegoedbon of product tijdens dewelke u zonder enige verantwoording een aankoop kan annuleren en terugzenden. De modaliteiten hiervoor kan u terugvinden in onze " Algemene verkoopsvoorwaarden " onder punt 6.

2.6 Kan ik een deal aan iemand schenken ?

U kan elke deal als geschenk aanbieden aan een andere persoon. U hoeft hiervoor enkel de naam en adres van de gelukkige invoeren naar wie het geschenk moet worden verzonden, eventueel samen met een boodschap.

2.7 Vanuit welke landen kan ik bij dealsinabox.be aankopen doen ?

Behoudens anders vermeld in de productpagina van de desbetreffende deal zijn alle aanbiedingen zowel in België als in Nederland beschikbaar. Aankopen zijn mogelijk vanuit alle andere landen vermeld in het drop-down menu bij het invullen van het verzendadres. Dit aanbod kan door dealsinabox.be vrij en zonder voorafgaande verwittiging uitgebreid of verminderd worden.

2.8 Heeft een deal, te verzilveren door afgifte van het ontvangstbewijs aan de aanbieder een vervaldatum ?

Het verzilveren van een dienst of product door middel van afgifte van het betaalbewijs aan de aanbieder heeft slechts een beperkte geldigheidsperiode en elke deal heeft een andere eind- en vervaldatum. Deze vervaldatum kan u voor elke deal terugvinden in de productpagina van de deal onder de rubriek INFORMATIE. Na het verstrijken van deze vervaldatum heeft de aanbieder het recht om uw deal te weigeren, dit zonder enige vorm van geldelijke compensatie van zowel de aanbieder als van SHOPBOX of Dealsinabox.be aan de houder van de aangekochte dienst of product.

2.9 Mijn tegoedbon werd niet volledig opgebruikt. Kan ik het restant later nog verzilveren ?

Een tegoedbon dient in 1 keer te worden opgebruikt, behoudens andere bepalingen voorzien in de " INFORMATIE " van de deal productpagina. Het niet verzilverd gedeelte kan ook nooit in  geld teruggevraagd worden van de deal aanbieder, noch van SHOPBOX

3 Hoe werkt het bonussysteem ?
3.1 Een bonussysteem, hoe werkt dit en wat zijn de voordelen ?

Laat ook uw familie en vrienden mee genieten van ons dagelijks aanbod aan deals. Laat hen ook deel uitmaken van het succes van DEALS IN A BOX. Om u hiervoor te belonen kan u zowel voor het aanbrengen van een geregistreerde klant, van een kopende klant of zelfs bij het invullen van een productbeoordeling of een bericht op sociale media en uiteraard ook bij een aankoop door uzelf punten verdienen. Deze punten kunnen gebruikt worden voor het verkrijgen van een gratis geschenk, voor een gratis verzending, voor een korting bij een volgende aankoop en nog veel meer. U zal weldra versteld staan hoe snel met uw bonuspunten een mooi extra voordell binnen uw bereik komt.

3.2 Hoe kan ik bonuspunten verzilveren ?
Telkens als u een actie verricht dewelke bonuspunten oplevert worden deze aan uw totaal bijgevoegd. U kan ook telkens zien welke beloningen u in ruil voor de verkregen punten kan bekomen. Het volstaat om bij een voldoende aantal verworven punten bij een bestelling de code voor de gekozen beloning in te vullen en deze wordt samen met uw aankoop verstuurd.
4 Wat is Dealsinabox.be ?
4.1 Wat is Dealsinabox.be

Dealsinabox.be biedt elke dag producten en diensten aan met een grote korting. Elektronica, gadgets, juwelen, wellness, restaurantbezoeken en nog veel meer worden voor een beperkte periode aangeboden.

Dealsinabox.be is een project van SHOPBOX BVBA met zetel te 1020 Brussel, Sint Annadreef 68B

5 Deals aanbieden ?
5.1 Ik heb een bedrijf en wil graag deals aanbieden. Hoe kan ik dit doen ?
Dealsinabox.be is steeds op zoek naar goede partners dewelke interessante deals voor onze klanten kunnen aanbieden. Heeft u dergelijke deals aan te bieden, of wenst u via Dealsinabox.be uw producten of diensten in de kijker te stellen, aarzel niet en vul uw aanvraag in met inbegrip van een korte beschrijving van het door u aangeboden product of dienst. U krijgt heel spoedig ons heel interessant voorstel tot deelname per email teruggestuurd.
6 Klachten ?
6.1 Ik heb een klacht. Wat staat er mij te doen ?

Een goede service en klantentevredenheid is de basis voor elk goed project. Daarom zullen wij elke klacht met de nodige ernst behandelen. Stuur ons uw klacht via het invulformulier rechts van deze pagina met inbegrip van de nodige gegevens en de reden van uw klacht en wij zullen u zo snel als mogelijk contacteren.

We raden u dus aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken via het invulformulier of door te mailen naar [email protected] Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Neem contact op
* Verplichte velden
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »